המדריך האולטימטיבי ל- מאגרי תמונות חינמיות לשנת 2023

נמאס לכם לשלם על תמונות לאתר, לבלוג למצגות?  בפוסט הזה אשתף כמה מהאתרים הטובים ביותר לשנת 2023 המספקים תמונות חינמיות שניתן להשתמש בהן למטרות שונות. תמונות ברזולוציה גבוהה במגוון קטגוריות, אז הישענו לאחור, הירגעו והתכוננו לגלות עולם חדש לגמרי של תמונות בחינם!

נתחיל עם שלושת הגדולים:

Pexels.com

מהגדולים והוותיקים שבחבורה – אתר זה מספק תמונות חינמיות באיכות גבוהה המורשות תחת רישיון Creative Commons Zero (CC0). כל התמונות מתויגות היטב וניתנות הן חיפוש והן לגילוי תחת אזורי הגילוי (explore) באתר.

Unsplash.com

אתר זה מציע אוסף ענק של תמונות חינמיות מהממות ברזולוציה גבוהה ובשנים האחרונות הפך לאחד המקורות הטובים לתמונות ברשת (ואחד האהובים עליי במיוחד).

Pixabay.com

אתר זה מועדף על כל מי שמחפש תמונות חינמיות ברשת, מכיוון שהוא מהווה את אחד ממאגרי התמונות הגדולים ביותר  ואף מציע תוכן נוסף בחינם כגון סרטונים.

נמשיך עם רשימה קצרה של יוצאי דופן:

freepik.com

הוא אתר אינטרנט המציע משאבי עיצוב גרפי בחינם ובתשלום, כולל גרפיקה וקטורית, איורים ותמונות. משתמשים יכולים לחפש ולהוריד קבצים לשימוש בפרויקטים יצירתיים שונים, כגון עיצוב אתרים, יצירת חומרים שיווקיים והכנת מצגות. האתר מציע גם שירות מנוי פרימיום המעניק גישה למשאבים ותכונות נוספות.

StockSnap.io

אתר זה מציע אוסף גדול של תמונות ברזולוציה גבוהה המאורגנות לפי תגיות וקטגוריות, מה שמקל על מציאת התמונה המושלמת לפרויקט שלכם.

Foodiesfeed.com

אתר זה מהווה משאב נהדר לתמונות הקשורות לאוכל ומציע מגוון רחב של תמונות אוכל באיכות גבוהה שניתן להשתמש בהן לבלוגי בישול, אתרי מתכונים ועוד.

Gratisography.com

אתר זה מציע אוסף תמונות חינמיות אך מוזרות, משעשעות ויוצאות דופן שניתן להשתמש בהן למטרות שונות כגון אתרי אינטרנט, בלוגים ומדיה חברתית.

Magdeleine.co

אתר זה מציע אוסף אצור של תמונות ברזולוציה גבוהה הניתנות לשימוש חופשי עבור פרויקטים אישיים ומסחריים.

NegativeSpace.co

אתר זה מציע אוסף תמונות חינמיות ברזולוציה גבוהה המאורגנות לפי קטגוריות כמו טבע, טכנולוגיה ואנשים, מה שמקל על מציאת התמונה המושלמת לפרויקט הבא שלכם.

SplitShire.com

הורדה מיידית של אוסף פרטי של תמונות וסרטונים לשימוש אישי ומסחרי.

TravelCoffeeBook.com

אתר זה הוא משאב נהדר לתמונות הקשורות לנסיעות ומציע מגוון רחב של תמונות טיולים באיכות גבוהה שניתן להשתמש בהן עבור בלוגי טיולים, אתרי אינטרנט ועוד.

LittleVisuals.co

אתר זה מציע אוסף אצור של תמונות חינמיות ברזולוציה גבוהה המושלמות לבלוגים ואתרי אינטרנט, ומתעדכנות מדי שבוע.

לסיכום, מציאת התמונה המושלמת לאתר, לבלוג  או למצגת יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד כאשר יש תקציב מצומצם. אבל בעזרת אתרי התמונות החינמיים המוכרים והפחות מוכרים האלה, אתם כבר לא צריכים לשבור את הכיס כדי להוסיף נופך ייחודי ומקצועי לפרויקטים שלכם.  אתרים אלה מציעים מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. אז, בין אם אתם בלוגרים, מעצבים, משווקים או כל אחד שמחפש תמונות מיוחדות וייחודיות, אתרים אלו יספקו את מה שצריך. אבל אל תשכחו לבדוק את תנאי השימוש לפני השימוש בתמונות מאתרים אלו. ציד שמח!

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן