ברור, תמציתי, משכנע: שיטת תיבת המסר (The Message Box) לפרזנטציות וסטוריטלינג

עולם העסקים הוא עולם תחרותי, וסיפור העסק הוא החרב והמגן שלכם. זו הדרך ללכוד את הקהל, לזכות באמון הלקוחות ולבלוט בין המתחרים. אבל איך אתם מוודאים שהסיפור לא רק יישמע, אלא גם יעורר השראה ויניע לפעולה?

תיבת המסר (The Message Box) היא כלי פשוט אך עוצמתי לשיפור הנרטיב שלכם והפיכת המצגות העסקיות לבלתי נשכחות.

מהי תיבת המסר (The Message Box)?

דמיינו קופסה, המחולקת לארבעה רבעים, כאשר כל רבע מחזיק בחלק מפתח בפאזל שהוא הסיפור שלכם. זו תיבת המסר, מסגרת שעוזרת ליצור ולהעביר את המסר העסקי שלכם בצורה ברורה ובעלת השפעה. מדובר במצפן שעוזר לנווט בים הרעיונות העצום, ומבטיח שתישארו על המסלול ותעבירו את המסר בצורה יעילה.

ארבעת הרבעים של הבהירות

  • המסר העיקרי: זהו הלב של הסיפור. במשפט אחד, מהו הרעיון הגדול שאתם רוצים שהקהל שלך ייקח אתו? זה צריך להיות מרתק, בלתי נשכח וחד כמו סכין. חשבו עליו ככותרת של הנרטיב העסקי שלכם.
  • נקודות תומכות: אלו העמודים שעליהם נשען המסר העיקרי. אלו העובדות, המספרים וההצהרות שתומכים בטענה המרכזית ומעניקים לה משקל. במצגת עסקית, נקודות אלו מבדלות את המוצר או השירות, מדגישות יתרונות ומתמודדות חזיתית עם חששות פוטנציאליים.
  • פרטים נוספים: כאן אתם מוסיפים צבע ועומק לסיפור. פרטים אלו הם האנקדוטות, ניתוחי המקרה והנתונים שהופכים את המסר לרלוונטי ומהימן. הם לא הכוכבים של ההצגה, אבל הם דמויות משנה חיוניות.
  • קריאה לפעולה: כל סיפור נהדר מוביל לשיא, ובסיפור עסקי, זה הקריאה לפעולה . מה אתם רוצים שהקהל יעשה לאחר ששמעו את המסר? בין אם זה להירשם, לקנות או כל פעולה אחרת, הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה, דחופה וקלה ליישום.

תיבת המסר בפעולה

נניח שאתם מציגים פתרון תוכנה חדש. המסר העיקרי עשוי להיות היעילות הבלתי מעורערת שלה. נקודות התמיכה יכולות לכלול את התכונות החוסכות זמן, את היחס עלות-תועלת ואת הממשק הידידותי למשתמש. פרטים נוספים יכולים להיות סיפורי הצלחה של משתמשים נוכחיים או נתונים על שיפור מדדי ביצוע. והקריאה לפעולה ? הרשמה לניסיון חינם.

למה להשתמש בתיבת המסר?

הייחוד של תיבת המסר הוא הגמישות והפשטות שלה. היא מכריחה אותנו לזקק את המסר למהותו, וזה חיוני בעולם המהיר שלנו שבו תשומת הלב היא הסחורה היקרה ביותר. היא גם מבטיחה שתכסו את כל הבסיסים, מהנחת היסוד של המסר ועד לנסיעה הביתה (מה אתה רוצים שהקהל יעשה אחר כך).

איך לגרום לזה לעבוד?

כדי לגרום לתיבת המסר לעבוד , הקדישו זמן לכל רבע. השחיזו את המסר העיקרי עד שהוא חד. חזקו את נקודות התמיכה בעדויות מוצקות. העשירו את הסיפור בפרטים חשובים. ולטשו את הקריאה לפעולה עד שהיא תבריק.

לסיכום תיבת המסר היא לא רק כלי; היא בעלת הברית שלכם ביצירת וסיפור סיפורים עסקיים. היא עוזרת לבנות נרטיב שלא רק יישמע, אלא גם יניע לפעולה.

למי שמעוניין בתבנית מוכנה לחצו כאן להורדה:
https://bit.ly/box-framework

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן