אנימציות במצגות: חרב פיפיות

הרבה מאתנו מוצאים את עצמנו לעיתים קרובות נאנחים על המשימה העצומה של הפיכת המצגת הבאה שלנו לפחות דומה למסע הלוויה. ובכן, בוא נדבר על אנימציות והנפשות ככלי להשיג בדיוק את זה.

אנימציות והנפשות במצגות יכולות להיות האביר שלכם בשריון נוצץ. כאשר אנחנו עושים בהם שימוש נכון, יש להן את הכוח להפוך נאום שגרתי לסיפור מרתק. הן יכולות להוביל את העיניים של הקהל, להדגיש נקודות מפתח ולהבטיח שאותם חתיכות מידע חשובות לא ילכו לאיבוד בים של טקסט.

לאנימציות יש יכולת בלתי מוסברת לפשט רעיונות מורכבים. אם יש לכם נתונים שיגרמו לראש של מתמטיקאי להסתובב, נסו להגיש אותם בתרשים או גרף עם הנפשה. הקהל לא רק יבין את הטיעון , הוא גם יזכור אותו. יתר על כן, אנימציות מוסיפות נגיעה של מקצועיות. הן לוחשות בעדינות לקהל, “תסתכלו עלי, ביליתי יותר מחמש דקות על זה!”

עם זאת, לפני שתתחילו להוסיף אפקטים מסתובבים לכול תיבת טקסט, קחו הפסקה. אנימציות הן כמו תבלין. צביטה משפרת את הטעם, חופן הורס את הארוחה. ותאמינו לי, אף אחד לא נהנה מהצגה שמרגישה כמו נסיעה ברכבת הרים.

הפרזה באנימציות יכולה למעשה להיות מזיקה. אתם לא רוצים שהקהל יצטרך זוג משקפי תלת-מימד כדי לעבור את השקופיות שלכם, נכון? יותר מדי תנועה יכולה להיות מסיחה את הדעת, ובמקום להדגיש את הנקודות העיקריות, היא יכולה להסיט את הפוקוס מהן.

זכרו, הפשטות היא החברה הכי טובה שלנו. המטרה היא להעביר מסר, לא להציג את הכישורים שלכם כוואנה-בי ספילברג. הקהל הגיע לקבל תובנות יקרות ערך, לא מופע זיקוקים.

ואז יש את שאלת התאימות. כן, האנימציות המסתובבות, המתפוצצות והמסנוורות שלכם עשויות להיראות מרהיבות על שולחן העבודה שלכם, אבל מה קורה כשתנסו לפתוח אותן על המחשב הנייד העתיק במקום האירוע? בדיוק, בעיות תאימות עשויות להשאיר אתכם עם מצגת סטטית כמו מסך מחשב משנות ה-90.

שלא נדבר על גורם הזמן- הוספת אנימציות אינה משימה שעושים בזמן ששותים את הקפה של הבוקר. נדרשת מחשבה, מאמץ, ולפני הכול, זמן.

טיפ מקצוענים: השתמשו בהנפשות בשני מצבים עיקריים: 1. הצגת מידע באופן הדרגתי (כדי לא להעמיס את המסך ואת המוח בבת אחת במידע רב) 2. ניסיון ליצור תחושה של סיפור וזרימה

אז, לפני שאתם צוללים ראש לעולם האנימציות וההנפשות, שקלו את היתרונות והחסרונות. בסופו של דבר, הכול עניין של איזון. זכרו, השקופיות שלכם לא עושות אודישן למחזמר בברודווי; הן שם כדי לתמוך במילים, לא לגנוב את ההצגה. אז, השתמשו באנימציות והנפשות – אבל בזהירות.

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן