דעה לא פופולרית – אתם לא באמת יכולים להכיר את הקהל שלכם
אם גם אתם מרגישים לפעמים כמו סטנדאפיסט ששכח את הפאנץ’ שלו כשאתם מול קהל, אתם לא לבד. פעמים רבות אנחנו משקיעים שעות על גבי שעות בשכלול המצגות שלנו, אבל הנה האמת המשעשעת: להכיר את הקהל
אם גם אתם מרגישים לפעמים כמו סטנדאפיסט ששכח את הפאנץ’ שלו כשאתם מול קהל, אתם לא לבד. פעמים רבות אנחנו משקיעים שעות על גבי שעות בשכלול המצגות שלנו, אבל הנה האמת המשעשעת: להכיר את הקהל
דמיינו שאתם יוצרים סיפור כל כך הדוק ומרתק, שכל מילה, כל נתון סטטיסטי, כל אנקדוטה משרתים מטרה יחידה וחזקה. זהו תמציתו של “האקדח של צ’כוב” בתחום של סטוריטלינג עסקי. אנטון צ’כוב, הסופר והמחזאי הנודע, אמר
עולם העסקים הוא עולם תחרותי, וסיפור העסק הוא החרב והמגן שלכם. זו הדרך ללכוד את הקהל, לזכות באמון הלקוחות ולבלוט בין המתחרים. אבל איך אתם מוודאים שהסיפור לא רק יישמע, אלא גם יעורר השראה ויניע
הרבה מאתנו מוצאים את עצמנו לעיתים קרובות נאנחים על המשימה העצומה של הפיכת המצגת הבאה שלנו לפחות דומה למסע הלוויה. ובכן, בוא נדבר על אנימציות והנפשות ככלי להשיג בדיוק את זה. אנימציות והנפשות במצגות יכולות
כוחה של הבריאה המשותפת (co-creation) בממלכה העצומה של מצגות ודיבור בפני קהל, יש אמנות עדינה שעוברת לעתים קרובות ללא תשומת לב, אך מחזיקה בכוח לשנות כל נרטיב. זו אמנות הבריאה המשותפת (co-creation) בסיפור. דמיינו שאתם
אתם כבר יודעים שבעולם העסקי / ארגוני של היום, שמתקשר לרוב באמצעות מצגות, חיבור עם הקהל הוא המפתח להצלחה. נסו לדמיין את עצמכם בחדר מלא באנשי מקצוע מנוסים, כל אחד שופע רעיונות וציפיות. איך תצליחו