החלטת הצבע הראשונה במצגת שאתם צריכים להיות מסוגלים לקבל קשורה לצבע הרקע של השקפים. יש הרבה דעות איזה סוג רקע הוא טוב יותר, מקצועי יותר או הכי קל לקריאה. המגוון הוא גדול וכך גם מגוון
הידעתם שכמעט 93% מהלקוחות מקבלים החלטות רכישה על בסיס צבע ומראה חזותי? זו הסיבה שבחירת הצבעים הנכונים עבור הלוגו, המותג, המוצר, המצגת ובעצם כל תוכן שיווקי היא כה חשובה. כאנחנו בוחרים צבעים שאמורים לייצג את
במדריך הזה החלטתי להתייחס לבקשות הרבות שאני מקבל מאנשים לגבי איך יוצרים מברשות להדגשת הטקסטים במצגות. להלן הסבר מהיר ופשוט איך לעשות זאת במצגת הבאה שלכם: