ממורכב לפשוט, בלוג על הפצת מסרים

הירשמו לניוזלטר לעדכונים, חדשות וחיות אחרות

מטריצת השינוי המחשבתי-רגשי-התנהגותי: כלי לתחילת תהליך תכנון מסרים

הרצון ‘לשינוי’ עומד במרכזו של כל מסר שאנחנו מעבירים אונליין או אופליין. ייתכן ואנחנו רוצים להשיג שינוי מחשבתי, שינוי רגשי או שינוי התנהגותי בקרב קהל היעד שלנו (או את כולם ביחד במצב אידאלי),  העניין הוא

קרא עוד »

הטיות קוגניטיביות – איך הן משפיעות על תהליך קבלת ההחלטות ואיך להשתמש בהן לטובתנו

הרבה נאמר כבר בעבר על הדברים שמשפיעים על אנשים בתהליך קבלת ההחלטות אונליין ואופליין בנפרד. אבל המשותף לשני המקרים הוא שהאדם הממוצע מקבל את ההחלטות שלו פעמים רבות בהתבסס על או בהשפעתם של טריגרים בלתי

קרא עוד »
×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן