
אל תגלו- תשאלו! תשאול סוקרטי לשדרוג מצגות ולמידה
אתם כבר יודעים שבעולם העסקי / ארגוני של היום, שמתקשר לרוב באמצעות מצגות, חיבור עם הקהל הוא המפתח להצלחה. נסו לדמיין את עצמכם בחדר מלא באנשי מקצוע מנוסים, כל אחד שופע רעיונות וציפיות. איך תצליחו
אתם כבר יודעים שבעולם העסקי / ארגוני של היום, שמתקשר לרוב באמצעות מצגות, חיבור עם הקהל הוא המפתח להצלחה. נסו לדמיין את עצמכם בחדר מלא באנשי מקצוע מנוסים, כל אחד שופע רעיונות וציפיות. איך תצליחו
תהיתם פעם מדוע עסקים מסוימים נוסקים להצלחה בעוד שאחרים מקרטעים עוד לפני שהם מצליחים להמריא? דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא בכמה מהיזמים, אנשי המקצוע הבכירים ובעלי העסקים המצליחים ביותר והם לא דנים במוצרים או באסטרטגיות
בעולם הנוכחי אשר נשלט על ידי זרם בלתי פוסק של מידע, בו כל רגע מביא אתו נוטיפיקציה חדשה, מייל, פוסט… הערך של תקשורת ברורה, מתומצת ומשמעותית מעולם לא היה יותר גבוה. וזה לא משנה בין
מודל DIKW הוא מסגרת מושגית המשמשת להבנה ותיאור של השלבים של הפיכת נתונים – למידע – לידע -ולחוכמה. מדובר בהתקדמות היררכית או פירמידלית. אבל בואו נהפוך את זה לקצת יותר מעניין. נתונים (Data): המדבר הפראי
כוחן של אנלוגיות: יותר מסתם כלי הוראה חשיבה אנלוגית היא כלי קוגניטיבי רב עוצמה שבני אדם משתמשים בו במשך מאות שנים. זהו תהליך של מציאת קשרים ודמיון בין שני דברים שנראים שונים זה מזה. אנו
אתם יושבים בפגישה ומציגים אסטרטגיה פורצת דרך לצוות שלכם. אתם עוברים באלגנטיות דרך החלקים השונים של הנרטיב שלכם ומידי פעם אתם קולטים איזה הנהון אבל גם בכמה גבות מכווצות או מצח מקומט… ואז זה נופל