ממורכב לפשוט, בלוג על הפצת מסרים

הירשמו לניוזלטר לעדכונים, חדשות וחיות אחרות

הגיבור, הנבל והמנטור: שלושת הארכיטיפים החיוניים בסיפור העסקי שלכם

כשזה מגיע לסיפורים כלל וסיפורים עסקיים בפרט, מעט דברים הם חיוניים כמו הדמויות / ארכטיפים להפיכת הסיפור למדוייק, מעניין ואפקטיבי. במיוחד, הארכיטיפים של הגיבור, הנבל והמנטור הם חלק מהכלים היעילים ביותר בארסנל של מספר הסיפורים

קרא עוד »
×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן