מדריך וידאו: עריכה מהירה של תמונות מרובות ב-PowerPoint
היי חברים, הפעם החלטתי לחסוך לכם עשרות עד מאות שעות עבודה בעריכה של גדלים של תמונות על ידי ולהשאיר טריק פשוט מאוד. מוזמנים לצפות בסרטון
היי חברים, הפעם החלטתי לחסוך לכם עשרות עד מאות שעות עבודה בעריכה של גדלים של תמונות על ידי ולהשאיר טריק פשוט מאוד. מוזמנים לצפות בסרטון
כולנו כבר אמורים להיות מודעים לכוחו של סיפור טוב בהקשרים של עסקים, אבל כרגיל האתגר הוא להבין איזה סוג של סיפור מתאים לאיזה סיטואציה עסקית ולפתח אותו בהתאמה. ועל כן השבוע אציג בפניכם את ששת
אנשים יקנו ממותגים שסיפוריהם מתיישרים עם הערכים שלהם, זאת הסיבה שבגללה המותגים המצליחים ביותר משקיעים רבות בלפתח סיפורים. הטובים והחכמים שבמותגים רצים עם אותו סיפור לתקופות ארוכות מאוד, קחו כדוגמא הקמפיין האלמותי של נייקי עם
יש המאמינים שרושם ראשוני נוצר מהרגע שמרצה או פרזנטור פותח את הפה ויש המאמינים שהרושם הראשוני מתחיל להיווצר ברגע שהפרזנטור נכנס לחדר וכיום יש אמונה חדשה שאומרת שהרושם הראשוני נוצר כבר מהרגע שקהל היעד נכנס
‘קונפליקט’ – קרב בין ישויות ותפיסות עולם עליו מבוסס כל סיפור טוב. קונפליקט בהקשר של סיפור נוצר כאשר הדמות הראשית שבשיווק לרוב מדובר בלקוח הפוטנציאלי, שרוצה משהו ודבר כלשהו עומד בדרכו. כל הסיפורים מכילים קונפליקט
ברוכים הבאים לאתגר החיקוי – מדובר בסדרת סרטונים בהם נלמד כיצד לשחזר את השקופיות מהתבניות הכי יפות ברשת תוך כדי למידה של שיטות עבודה מתקדמות בפאוורפוינט. הפעם בחרתי לשחזר שקופית פורטפוליו קלאסית מאחת מתבניות ה-