המותג שלך הוא לא רק לוגו, או אוסף של צבעים או מילים בדף. זה הסיפור שאתה מספר על מי אתה ולמה אתה עושה את מה שאתה עושה.
כאשר התשובה על ה-“למה” זה לא “בשביל כסף”, זאת תוצאה. ב-“למה” אנחנו מתכוונים ללב של העסק, הסיבה לקיומו, או במילים אחרות אותו “הדבר” שיגרום לאחרים להתחבר אליו רגשית.
המותגים הטובים ביותר הם המותגים עם משהו לומר וסיפור לספר. ברגע שאתה יודע מה העסק שלך מייצג תוכל להפוך כל אדם ללקוח או אפילו לשגריר שידאג להפיץ את המסר שלך ולדבר עליך בכל הזדמנות.
יחד, נוכל לפענח ולפתח את הנרטיב הייחודי שלך וזאת באמצעות שימוש בטכניקות חדשניות מעולמות המיתוג, הכתיבה וה- Storytelling.