צבע השנה של pantone ל-2020

ממש כמו  ב- 20 השנים האחרונות גם השנה אתר, Pantone הודיע על הצבע החדש לשנת 2020.

שנת 2000, הייתה השנה שבה התחיל טרנד “צבע השנה”, ועבר מאז די הרבה זמן.  אז אולי כדאי שנבחן את כל הצבעים שהובאו אלינו לאורך השנים. להלן הרשימה השלמה של רשימת צבעי השנה של פנטון. ובסופה תמצאו את התוספת החדשה למשפחת פנטון: צבע השנה לשנת 2020!

 Imagery via Pantone

מהו צבע השנה של פנטון?

במשך 20 השנים האחרונות בוחרת חברת פנטון את “צבע השנה”. Pantone LLC ידועה בעיקר בזכות כלי שטח צבעוני שחיוני עבור מעצבים בכל רחבי העולם.

מומחי הצבעים של פנטון בוחרים בכל שנה צבע שיהיה “צבע השנה”. זה נועד לייצג את “רוח” השנה. צבע השנה מחובר לטרנדים תרבותיים שצוינו או יצוינו בשנה הקרובה. דברים כמו אופנה, סרטים, תיירות, טכנולוגיה, ורבים, רבים אחרים, הם חלק מהדברים שנלקחים בחשבון בעת ​​בחירת הצבע החדש של השנה.

התוספת החדשה לרשימת צבעי השנה של פנטון לשנת 2020 היא: כחול קלאסי

 Imagery via Pantone

כחול קלאסי עשוי להיראות כתוספת מוזרה לרשימת צבעי השנה של פנטון במבט ראשון. אחרי הכל, כל הצבעים הקודמים שהיו כה בהירים ועם שמות נוצצים. אבל זו בדיוק הסיבה שבגללה Classic Blue הוא כזו בחירה נהדרת לשנה הקרובה.

כחול קלאסי הוא פשוט ועם זאת אלגנטי. כחול הוא צבע יציב ואמין – ההתחלה המושלמת לעשור החדש. פנטון מתאר אותו כצבע “רפלקטיבי”, או כזה ש-“מביא תחושה של שלווה ורוגע לרוח האנושית”.

מגמות צבע משפיעות על הכל, מאופנה לפרסום, מאיפור ואפילו לפוליטיקה. ברגע שפנטון מכריזה על “צבע השנה”, היא גם מציגה אלפי מוצרים שנעשו מתוך מחשבה על מגמת צבע ספציפית זו.

מעניין יהיה לראות בשנה הקרובה כיצד אנשי המקצוע יעשו שימוש בצבע בפעילות שיווקית של מותגים, במצגות ובתוכן דיגיטלי ברשת.

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן