שיווק דיגיטלי
קידום ממומן בגוגל - Google Ads
קטגוריה: שיווק דיגיטלי
המטרה: לייעל את צורת העבודה במערכת ה- Google Ads ולמקסם את הרווחים המתקבלים ממנה
מערכת ה- Google ads מהווה את אחת מהדרכים הכי טובות לקדם את המוצרים או השירותים שלך ברשת. המערכת מאפשרת להגיע לקהלים שמעוניינים במה שיש לך להציע בין אם זה באמצעות מודעות טקסטואליות המופיעות בתוצאות מנוע החיפוש או במודעות באנר ווידאו המופיעות באתרים שותפים ו- YouTube.
מה נלמד?
- מבנה המערכת ומושגים מרכזיים
- מכירה פומבית וציוני איכות
- פרקטיקות לבניה נכונה של קמפיינים
- מחקר מילות מפתח ותקצוב
- קידום ברשתות השונות - רשת החיפוש , רשת המדיה, יוטיוב
- כלים מתקדמים להגדלת מכירות כגון - Remarketing
- עבודה עם קמפיינים מסוג Shopping
- ניתוח נתונים ואופטימיזציה
- כתיבה שיווקית למנועי חיפוש
מה מרוויחים משתתפי הסדנה?
- יכולת לבצע מחקר מילות במפתח ברמה הגבוהה ביותר
- יכולת לתכנן ולהוציא לפעול קמפיינים אפקטיביים במגוון רשתות
- יכולת לשפר את הביצועים של הקמפיינים לאורך זמן
- יכולת לבחור ולבקר ספקים
![](https://goodpoint.co.il/wp-content/uploads/course8.png)
קידום ממומן בפייסבוק - Facebook Ads
קטגוריה: שיווק דיגיטלי
המטרה: לייעל את צורת העבודה במערכת ה- Facebook Ads ולמקסם את הרווחים המתקבלים ממנה
שימוש במודעות ממומנות בפייסבוק מאפשר לכם להגיע ביעילות לקהלים ספציפיים בהתבסס על המידע שאותו הם שיתפו ברשת החברתית. אתם יכולים להבטיח שהמודעות שלכם נחשפות לאנשים הנכונים באמצעות התמקדות במאפיינים הגיאוגרפים, דמוגרפיים והפסיכו-גרפיים שלהם.
מה נלמד?
- מבנה המערכת ומושגים מרכזיים
- פרקטיקות לאפיון, ניתוח ואיתור קהלי יעד רלוונטיים
- עבודה עם פיקסל הכוללת את צורות ההטמעה שלו והשימוש בו לצורכי מעקב המרות רימרקטינג
- הקמת קמפיינים מסוגים שונים - תנועה לאתר, לידים, קידום פוסטים, וידאו ועוד
- תמחור
- ניתוח נתונים ואופטימיזציה
- שימוש בקהלים מותאמים אישית
- כתיבה שיווקית
מה מרוויחים משתתפי הסדנה?
- יכולת למקסם את התוצאות במערכת ולהגדיל את ההכנסות של העסק
- יכולת לתכנן ולהוציא לפעול קמפיינים אפקטיביים
- יכולת לעבוד עם קהלים מתקדמים
- יכולת להגיע לקהלי יעד התואמים למטרות העסק
- יכולת לנתח ולעשות אופטימיזציה לקמפיינים
![](https://goodpoint.co.il/wp-content/uploads/course5.png)
קידום אורגני בפייסבוק וניהול עמודים עסקיים
קטגוריה: שיווק דיגיטלי
המטרה: ללמוד כיצד לפתוח ולנהל עמוד עסקי ולמקסם את החשיפה שלו
לפייסבוק יש כיום למעלה מ -2.33 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. וכבעלי עסקים קטנים ומנהלי מותגים, יש סיכוי טוב מאוד שתוכלו להגיע ולתקשר עם קהל היעד שלכם באמצעות Facebook. העמוד העסקי מהווה את שער הכניסה לעסק שלכם ומטרתו לספק ללקוחות מידע, לייצר מודעות, אמינות ומכירות
מה נלמד?
- מרכיבי העמוד העסקי והאפשרויות הטכניות הזמינות בו
- אפיון קהלי יעד ופיתוח פרסונות
- אסטרטגיית תוכן
- ניתוח נתונים ואופטימיזציה
- מרכיבי האלגוריתם האורגני
מה מרוויחים משתתפי הסדנה?
- יכולת להקים ולנהל עמוד עסקי
- יכולת לנתח נתונים לבצע אופטימיזציה של תכנים
- יכולת לתכנן ולפתח תכנים אפקטיביים בעמוד העסקי
![](https://goodpoint.co.il/wp-content/uploads/course6.png)
ניהול מותג באינסטגרם
קטגוריה: שיווק דיגיטלי
המטרה: ללמוד כיצד לנהל פרופיל אינסטגרם ביעילות ולמקסם את החשיפה שלו והמכירות ממנו
אינסטגרם הינה הרשת החברתית הצומחת ביותר בשנים האחרונות. הרשת מאפשרת לעסקים להציג את האישיות שלהם, להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ואפילו להגביר מכירות באמצעות שימוש בווידאו ותמונות.
מה נלמד?
- מבנה היישום ועקרונות הפעילות באינסטגרם
- פיתוח אסטרטגיית תוכן אפקטיבית
- אופטיזמיציה - פרופיל, פוסטים, האשטאגים
- שיטות לגיוס אוהדים חדשים
מה מרוויחים משתתפי הסדנה?
- יכולת להרים ולנהל פרופיל אינסטגרם ברמה גבוהה
- יכולת לתכנן ולהניע תהליכים שיווקים
- יכולת לגייס לקוחות ואוהדים חדשים
![](https://goodpoint.co.il/wp-content/uploads/course7.png)