שיווק דיגיטלי

קידום ממומן בגוגל - Google Ads

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

המטרה: לייעל את צורת העבודה במערכת ה- Google Ads ולמקסם את הרווחים המתקבלים ממנה

מערכת ה- Google ads מהווה את אחת מהדרכים הכי טובות לקדם את המוצרים או השירותים שלך ברשת. המערכת מאפשרת להגיע לקהלים שמעוניינים במה שיש לך להציע בין אם זה באמצעות מודעות טקסטואליות המופיעות בתוצאות מנוע החיפוש או במודעות באנר ווידאו המופיעות באתרים שותפים ו- YouTube.

מה נלמד?

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

קידום ממומן בפייסבוק - Facebook Ads

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

המטרה: לייעל את צורת העבודה במערכת ה- Facebook Ads ולמקסם את הרווחים המתקבלים ממנה

שימוש במודעות ממומנות בפייסבוק מאפשר לכם להגיע ביעילות לקהלים ספציפיים בהתבסס על המידע שאותו הם שיתפו ברשת החברתית. אתם יכולים להבטיח שהמודעות שלכם נחשפות לאנשים הנכונים באמצעות התמקדות במאפיינים הגיאוגרפים, דמוגרפיים והפסיכו-גרפיים שלהם.

מה נלמד?

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

קידום אורגני בפייסבוק וניהול עמודים עסקיים

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

המטרה: ללמוד כיצד לפתוח ולנהל עמוד עסקי ולמקסם את החשיפה שלו

לפייסבוק יש כיום למעלה מ -2.33 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. וכבעלי עסקים קטנים ומנהלי מותגים, יש סיכוי טוב מאוד שתוכלו להגיע ולתקשר עם קהל היעד שלכם באמצעות Facebook. העמוד העסקי מהווה את שער הכניסה לעסק שלכם ומטרתו לספק ללקוחות מידע, לייצר מודעות, אמינות ומכירות

מה נלמד?

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

ניהול מותג באינסטגרם

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

המטרה: ללמוד כיצד לנהל פרופיל אינסטגרם ביעילות ולמקסם את החשיפה שלו והמכירות ממנו

אינסטגרם הינה הרשת החברתית הצומחת ביותר בשנים האחרונות. הרשת מאפשרת לעסקים להציג את האישיות שלהם, להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ואפילו להגביר מכירות באמצעות שימוש בווידאו ותמונות.

מה נלמד?

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

הקמת ערוץ וקידום אורגני ב- YouTube

קטגוריה: שיווק דיגיטלי

המטרה: ללמוד כיצד להקים, לנהל ולשווק ערוץ ביוטיוב

יוטיוב מהווה כלי שיווקי יעיל הן מבחינת היכולת שלו להגיע לקהל רחב מאוד והן מבחינת העלות תועלת שלו (מדובר בפלטפורמה זולה מאוד) . בעזרת הסרטונים והמודעות הנכונות אנחנו יכולים ליצור קשב ולהוביל את המשתמשים לרכישה.

מה נלמד?

מה מרוויחים משתתפי הסדנה?

צרו קשר

×

עגלת קניות

דברים טובים

מגיעים למי שנרשם לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן